onsdag 3. september 2014

Titisee

Denne uka har for det meste vært rolig. På mandag var vi ute på en resturant nede ved elven som renner igjenom Freiburg med mange ifra klassen, det var kjempe koselig. Det går mye i Engelsk når vi er ute med klassen men prøver alltid og snakke litt tysk hvor det er ord eller setninger jeg kjenner til. På tirsdag tok vi toget til Titisee etter skolen. Noen spanjoler tipset oss om at det var en innsjø der som det var mulig og bade, leie båt og en sitte på med en slags sightseeing båt som kjørte rundt innsjøen. Dette er nok en av de fineste stedene vi har besøkt så langt. Vi dro ikke ut med noe båt denne dagen fordi været begynte og bli dårligere så vi bestemte oss for og ta turen en annen dag når sola skinner, det kommer derfor antagligvis noen bilder herifra senere.

I dag hadde vi en prøve på skolen, ikke noe stort men læreren ville se hvor langt vi hadde kommet med språket. Vi har ikke fått noen resultater enda men jeg tror jeg fikk til det meste :) Resten av dagen har vi bare slappet av med sjakkturnering og film hjemme hos meg og Lars. I morgen har vi blitt invitert med ut av David, sønnen til de som eier leiligheten. Virker som en kul fyr så gleder meg til og bli bedre kjent med han.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar